неделя, 8 ноември 2009 г.

едно голямо тъпо ;//

Стана ми ужасно гадно, почувствах се наистина тъпо. За нещо... малко. Умът ми направо не го побира как е възможно слушалките, които очаквах да си купя толкова много време (6 месеца трябва да има) и специално си ги избирах, бях твърдо решена да похарча първата си стипендия за тях и така и направих, та те прекрасните, уж оригинални и качествени вече се развалиха. Дясната, можете ли да си представите, работи значително по-слабо от лявата. И ако не ми се беше случило да слушам само с лявата, нямаше и да разбера. Което пък значи, че би могло да е и производствен дефект. Но естествено, касовата ми бележка е заключена в онази - омразна сграда общежитието до следващата неделя. Не е ли прекрасна вечер? (Хороскопът да си яде ушите, в неделя не върви на Девите.)




Днес се случи нещо хубаво. Беше премиерата
видеото на Somebody To Love на Leighton Meester (която аз направо си обожавам).

Беше премиерата на Добре се е получило наистина - хванало е идеята на песента и има немалко страхотни кадри. Но малко са прекалили с грима на Лейтън - на нея никога не са й отивали тъмните тонове, но пък в последните кадри изглежда добре дори и така. Та общо взето доволна съм от него и се радвам^^

'Nobody ever did it quite like this
Nobody ever did it quite like you'

Няма коментари:

Публикуване на коментар