петък, 23 октомври 2009 г.

giving head(er) xD

Хех, не съм писала от много отдавна. Всъщност единствената ми работа напоследък, мили ми дорогой, по тебе е да ти сменям хедъра. Защото си упражнявам цветовете на PhotoShop-а, не за друго хР

Като стана въпрос за нови хедъри, запознай се с поредния. Добре де, Нейт и Блеър вече не са двойка, но пък имат ужасно сладки моменти заедно (нищо, че съм все още само на 6 епизод на 1 сезон). И приличат (физически най-вече) на моите Ричард и Ная, които пък са егати сладурите. Нищо, че имат връзка като от латино-американски сериал. Пак са прекрасни (но не могат да изместят ония вампирсляци Инфериус и Ребека от първото място, за момента де)!

Между другото това е уникалният плакат на GG! Изтекоха ми очите от щастие, когато го намерих. И пак изтичат. Толкова е... Ричард-Наевски.0.0

1 коментар:

  1. никой не може да измести феро и беки, шот те са велики
    и валенка-наденка :Р

    ОтговорИзтриване