петък, 8 януари 2010 г.

Искам

Искам да крещя, да удрям, да плача. Искам да спра да се чувствам толкова безсилна. Искам поне веднъж и на мен да ми върви, и моите желания да се сбъдват. Искам поне веднъж животът ми да прилича на нещо. Да бъде нещо истинско и осезаемо. Искам да зарежа всичко. Искам да пратя всички на майната им, задето ме преследват, притискат, изстискват. Искам, когато говоря да ме слушат. Искам да не се чувствам невидима. Искам да тичам. Искам да бъда там, където ще се чувствам добре. Искам да обичам, да бъда обичана. Искам приключението на своя живот тук и сега. Искам щастие. Искам живот. Искам любов.
Искам. Искам. Искам.
Не знам защо. Аз просто искам.

1 коментар:

  1. И аз съм в подобно настроение в момента. Но както Анджи ми беше написала в картичката за рожденния ден - Търси и намирай!

    ОтговорИзтриване